Better And Better

If you don't draw yours, I won't draw mine. A police officer, working in the small town that he lives in, focusing on family and shooting and coffee, and occasionally putting some people in jail.

Sunday, December 16, 2007

This makes SOOOO much sense to me.

"I don't know much about art, but I know what I like."

Dunno who said it first, but that's basically true of most of us, right?

Come on-- there's approachable art, and then there's that crap that makes no damned sense to you, me, or your neighbor.

But we know what we like.

And, really, who doesn't like a taco?

Certainly this guy does.

Tacos are appealing to the eye, and taste good. I can see where this guy is coming from, in his well-composed, high-contrast photographs of the most favorite hand-food after the sandwich.

I frankly think that he needs to give some thought to producing a series on the neatly-constructed burrito. Maybe that could be his color series, as I think all his taco pics are monochromatic.

Labels: , , , ,

3 Comments:

At Sunday, December 16, 2007 11:35:00 PM, Blogger JPG said...

Hey, I like tacos. You could say I LOVE tacos of most kinds. Heck, practically all Mexican food.

But I just don't care for those B&W photographs of tacos. Good cooking is indeed an art form, but tacos are for EATING.

Okay, maybe color images. Tacos can be a symphony of color. The beige-to-tan tortilla shell, the green lettuce, red chopped tomatoes and salsa, the yellow cheese - - yeah, I can get into that.
;)

 
At Monday, December 17, 2007 2:28:00 PM, Blogger Not Afraid to Use It said...

Maybe he is giving himself an excuse to move from food to porn? I guess to each his own, but I certainly won't be buying any. LOL

 
At Monday, December 17, 2007 11:47:00 PM, Blogger phlegmfatale said...

Well, with such a meaty subject, he'll no doubt cumin to his own sooner or later.

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

Add to Technorati Favorites
.